Mercedes-Benz 300SL buvo pirmoji iteracija iš SL-klasė Gran Turismo stogu ir sparčiausiai gamyba automobilis savo dieną.Viduje sunumeruoti W198, ji buvo įvesta 1954 metais kaip dviejų sėdynės sportinis automobilis su skiriamaisiais kiras sparno durų, o vėliau pasiūlė kaip atvirą rodsteris .

Pastatyta Daimler-Benz AG, kuro įpurškimo gamybos modelis buvo pagrįstas įmonės labai sėkmingai dar šiek tiek mažiau galingas carbureted 1952 bolidą, Mercedes-Benz 300SL (W194).

Iš prislopintomis W194, pritaikytą pasiturinčių veiklos entuziastai klesti pokario Amerikos rinkai idėja buvo pasiūlyta Max Hoffman .Kaip tokia, ji buvo įvesta 1954 m Niujorko automobilių parodoje , o ne Frankfurte ar Ženeva rodo, kada kitas Mercedes modeliai padarė savo Debiutas. "300" savo pavadinime nurodyti savo trijų litrų variklio darbinio tūrio, ir "SL" stovėjo "Sport Leicht" (Sportas šviesos).

300SL buvo geriausiai žinomas už savo skiriamųjų kiras durimis, pirmas istorijoje vartotojų degalų įpurškimo ir sparčiausiai pasaulyje greitį. Kiras sparno versija buvo nuo kovo 1955-1957, rodsteris nuo 1957 1963 metais "šviesa" versija 300SL buvo įvesta 1955 metais kaip 190SL . Nors labai skiriasi techniškai iš 300SL tai dažnai vadinama kaip 300SL anketa seselė kaip du modeliai yra daug bendrų elementų. Tiek 300SL ir 190SL buvo laikomasi Mercedes linijoje 230SL .4

Boss 429 (taip pat žinomas kaip "Boss 9" entuziastai) yra neabejotinai vienas iš rečiausių ir labiausiai vertinamų raumenų automobiliai iki šiol. [1] Iš viso buvo 859 originalūs Boss 429s pagaminti. Bosas 429 kilmę ateina apie kaip NASCAR. Todėl "Ford"buvo siekiama sukurti Hemi variklį , kuris galėtų konkuruoti su garsaus 426 Hemi nuo Chrysler į NASCAR Sprint Cup (tada žinomas kaip "Grand National skyriaus"). NASCAR homologacijos taisyklės reikalauja, kad ne mažiau kaip 500 automobilių bus įrengtos šios variklio ir parduodami plačiajai visuomenei. Po ilgų svarstyti, buvo nuspręsta, kad "Ford Mustang būtų automobilį, kad būtų giminę naują variklį.

Boss 429 variklis buvo kilęs iš "Ford" 385 varikliu . Ji naudojama keturių varžtų vamzdynas, yra suklastotas plieno rankena ir Kaliojo plieno švaistikliai. Variklio rodoma aliuminio cilindrų galvutės, kurios turėjo modifikuotą Hemi tipo degimo kamera, kurią "Ford", pavadintą "pusmėnulis". Šie vadovai naudojo "sausai denio" metodą, ty buvo naudojami ne galvutės tarpinės. Kiekvienas cilindras, naftos ištrauka ir vandens ištrauka turėjo atskirą "O" žiedas stiliaus antspaudą užplombuoti ją stora. Boss 429 variklis, naudojamas vieną Holley keturi barelį karbiuratorių vertinta 735 CFM montuojamas ant aliuminio įsiurbimo kolektoriuje, kad tekėjo gerai savo laiką. 1969 automobiliai rodoma hidraulinis krautuvas Paskirstymo velenas, o 1970 modeliai gavo mechaninis krautuvas Velenėlio kartu su patobulinta dvigubos išmetimo sistemos nors įvertino galingumas liko ta pati.

Tačiau Mustang kūnas nebuvo pakankamai plati, kad apimtų milžinišką Boss 429 variklį ir, kaip rezultatas, "Ford" pasamdė Kar Kraft iš Brighton, MI keisti esamų 428 Cobra Jet ir "Super Cobra Jet Mach 1 Mustangs tinkamai pritaikyti naują Boss 429 variklis , Kar "Kraft buvo sutartis Ford sukurti Boss 429, nes" Ford "buvo tempimo pati plona visoje projektus, kaip antai Boss 302 ir jos Trans Am" versiją, varžėsi SCCA Trans Am serijos lenktynėse tais pačiais metais skaičius Bosas 429 buvo gaminamas NASCAR. Kar "Kraft tuo metu taip pat buvo sukurti Trans-Am Boss 302, taip pat proceso metu. Gamybos pagal Boss 429 pradėjo 1968 Brighton, Mičiganas ne Kara-KRAFT gamykloje; automobiliai buvo gabenami į šio augalo tiesiogiai iš automobilių gamintoja "gamyklos, ir prasidėjo darbas. Kar "Kraft atlikti išsamūs pakeitimai Mustang, įskaitant išplėtimo smūgius bokštus ir pratęsė iš vidinius sparnus, kad šis masinis variklis tinka. Už priekinės pakabos stovai buvo susmulkinti ir perkeltų sukurti kambarį bloko ir išmetimo kolektorių. [1] Sekantis baterija buvo perkeltas į bagažinę ir standžiu 3/4 "Sway bare buvo įtraukta į gale pagerinti tvarkymo, nes automobilis buvo dabar nosis sunki. Tai buvo pirmasis Mustang kada įrengtas galinės linguoti bare, ir tai ypač tvarkomi daug geriau nei kiti didelis blokas Mustangs to meto, todėl labai pajėgi kelio automobiliu. Jis atėjo su įrengta 8,000rpm tachometras, ir ADR tik radijas. Be to, skylė buvo supjaustyti gaubtu ir rankiniu būdu valdomas gaubtas samtelis buvo įtraukta į šių automobilių. Kitos funkcijos apėmė priekinį spoilerį, kuris buvo pakylančios nei bosas 302 spoileris, spalva neįvedus dvigubą sportiniai veidrodėliai ir variklio alyvos aušintuvas. Taip pat buvo įrengtas 3.91 santykis galinės ašies su "Traukos antiblokavimo" riboto slydimo diferencialas.

Automobiliai buvo vertinami labai konservatyviai 375 AG (280 kW) ir 450 £ · ft (610 N · m) sukimo momentą. Tikrasis produkcija buvo gerokai daugiau nei 500 arklio galių (370 kW). Kai kurie žmonės teigė, kad gaminti 600 ar daugiau arklio galių, cituodamas išsamūs bandymai įrodyti rezultatus, nors nieko nebuvo iš tikrųjų įrodytas. Tačiau jis yra labai lengva įkalbinėti tokią galią iš pusiau Hemi varikliu, nes tai yra gamyklos de tuned gatvės gebėjimas tikslais. Šie arklio pretenzijos buvo įrodyta iš daugelio dinamometras bandymų rezultatus per metus su gamyklos akcijų variklių; kai atstatytas į gamyklinius Specifikacijos ir kiti ištrauktas tiesiai iš pačių automobilių karto po pirkimo, nors konkrečios produkcijos linkęs skirtis atsižvelgiant į variklio dėl bandymų parametrus. 429 Vilkite paketas galimybė iš "Ford" tuo metu (kuris buvo normalus 429 SCJ o ne bosas versija, kuri padarė daugiau galios) turėjo 495 arklio galių (369 kW), kuris buvo gana įspūdingas laiko, tačiau reikia pažymėti, kad šie reitingai buvo griežtai variklis švaistiklio arklio, o ne faktinis varantys arklio skaičiai. Gamintojai ir prekiautojai tik išvardyti 375 AG (280 kW) dėl teisinių klausimų ir didėjančių draudimo išlaidas, kad klientai būtų pritrauktos į pirkimo šiuos automobilius be standus mokesčius iš draudimo bendrovės, tačiau ne gamintojas kada pareiškė, kad tai tiesa, matyt ir taip išvengti galimų ieškinių. [2] Nepaisant didelių arklio galių ir sukimo momento reitingais, automobilis buvo namie didelio RPM diapazone (variklis sakė, kad būtų galima rev iki 9,000rpm ilgą laiką, kuris yra įspūdingas suteikta variklių masiškai 7.0L poslinkis, nors buvo gamykla tik 6,200rpm draudimo tikslais reikalinga citata ]), ir patyrė pagal šiandienos standartus prasta 0-60 laiko, nes apie tai. Tačiau ji greitai sudarė už tai, kai jis gavo juda. Automobilių nevaržomai sakė, kad būtų galima viršyti greitį iki 175mph, nors jokio realaus teiginys buvo įrodyta, dėl to, kad retenybė, vertės ir skolų grąžinimo automobilio, todėl visiems, kurie valdo vieną nenoriai jį išbandyti.

Abu modelis metai Teminiai sušvelnintas eksterjeras, lyginant su kitomis Mustangs eros (žr Boss 351 , bosas 302 , 1 macho ), nes tik išorinės identifikacijos automobilio buvo bosas 429 lipdukai ant priekinių sparnų, laivagalio ir priekinės padangos. Automobilio poilsio matomas labai švarus atrodo, kad buvo netipiškas daugumos Mustangs, kad "Ford" buvo gaminami, kurie gali būti apgaulinga, kad kai kuriems žmonėms.

Norėdami parodyti tik kaip speciali šie automobiliai buvo, jie buvo skiriamas ypatingas NASCAR nustatyti, kad buvo ant vairuotojo duryse. Kiekvienas automobilis buvo suteiktas "KK" numerį, kuris stovėjo Kar Kraft. KK # 1201 buvo pirmasis bosas 429 ir KK # 2558 buvo paskutinis bosas 429 pagaminti. [1]

Deja pardavimai pradėjo užsnūsti už 1970 Boss 429 Mustang ir didesnių gamybos sąnaudų, dujų sąnaudas, ir kitų vidaus Ford problemų, buvo nuspręsta, kad 1970 būtų pernai iš Boss 429.

Be šios dienos, šie automobiliai yra labai prašoma po. Nuo 2008 m aukcionus apie eBay ir tuo Barrett-Jackson atnešė pasiūlymus iš daugiau nei $ 375,000. 2013 juodas 1969 Ford Mustang Boss 429 Fastback (unrestored) parduodamas už $ 417,000 per mecum anketa aukcione Kissimee Floridoje.5